Måndag!!



Sköna Måndag?!?!
Önskar att det var en riktigt skön måndag med vårsol och fåglar som kvittrade. Nu är ju verkligheten inte riktigt så tyvärr, igår kom det ju mera av den hemska snön. VILL JU HA VÅR!!!
Lite lustigt i december är man superglad när det kommer lite snö och nu vill han bara ha bort den.  

Nu får man pigga upp sig mer fint på bordet!! :) Var till mormor och fick två jättefint urnor som hon haft. Gillar dom jättemycket eftersom dom påminner som min älskade mormor!
Igår kväll var jag till henne och hälsade på, hon får morfin nu för smärtan så hon är alldeles borta. Stackar mormor, men hon är ju ialla fall inte ont.. Älskade vän.... ♥

Nu ska jag hoppa in i duschen, jobbar ju idag även om jag ösnkar att jag fick vara ledig och bara ligga i soffan. Känner mej helt slut på nåt konstigt sätt.

Ha en bra dag! ♥
Jag ska rycka upp mig så blir nog min dag också bra.. :)



 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååh vad vårfint!! Bara solen som saknas nu!



Tror lillan väntar på att våren ska dyka upp innan hon tittar ut! Haha. Håll tummarna på att hon känner sig redo snart! :D



kram!

2009-03-10 @ 13:34:36
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: Linda- The one and only

Hej!!!



Vad roligt att Ni kommer ner till Valborg!!!

Och vad kul att Tovis följer med!!! Då får hon en liten mini semester. Åh vad kul Vi skall ha!!!!

Längtar tills Ni kommmer...



Kram kram



Hälsa Tova!!





2009-03-10 @ 17:36:36
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0