Min lediga måndag!



Min lediga dag började med en blötpuss av Tova, Härligt!!
Vid halv nio gick jag med Tova till dagis hon var lika glad som vanligt över att få komma dit.
Efter det gick jag till mamma och fikade lite och surrade lite. Klockan 9.30 var jag och klippte mej och gjorde slingor i håret. Var tvungen att klippa håret mer än vad jag egentligen ville men det var så himla slitet nu. Slingorna vart riktigt fina, kunde inte bli sämre än vad det var.
Ska bli bättre på att ta hand om mitt hår, ska börja klippa mej regelbundet. Bokade en ny tid annars glömmer det eller bli "dumsnål"! Köpte även nytt hårshampo och inpackning som jag extra mycket fukt som mitt hår behöver, samma märke som förut em en anna färg. Den 7 april ska Tova få klippa sej för första gången, spännande!
När jag var klar där nere gick jag upp till mamma igen, fick lunch! =)

Väntade där på att Peter skulle komma hem så vi kunde åka till Birsta. Vi gick lite på Birsta City och åt kinamat där. Tova var på strålande humör, hon älskar verkligen då hon får springa runt och kolla på allt. Sedan vart det Ica Maxi oxh storhandling. Även det gick bra hon satt hela tiden i en såndära bilvagn. Det var hon själv som valde det!!

Nu lite tv och te!
God natt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0