Ska vi slåss??





Varför  måste jag känna såhär??
Jag är på så dåligt humör går runt och morrar och skäller hela tiden. Allt går ut över Peter, stackars han!
Tova klarar sig hon är på jättebra humör. Vissa dagar i månaden är ett rent helvete, så är hela världen helt världelös, allt är skit och jag vill bara ligga kvar under täcket...
SÅ himla jobbigt att det ska hoppa mellan alla känslor hela tiden. Ena stunden vill jag bara slåss, andra bara gråta och nästa stund känns som om livet aldrig varit bättre, Konstigt!!!

Jag är verkligen inte lätt att leva med! Men jag har bättrat mej och försöker bättra mej och tänka efter hela tiden.
Men även om andra runt omkring kan tycka att jag är dum och varför skärper jag mej inte så går det inte, det låter nog konstigt men det går helt ärligt inte. Det känns som att  jagkokat innuti helt sjuk känsla.

Jaja ska försöka rycka upp mej och ringa till Peter och be om ursäkt!
Ska mysa med gumman som sitter som ett ljus framför tv och kollat på Bolibompa!!

Imorgon är en ny dag, jag längtar! :)
Hela familjen är ledig då ska vi åka på skoter utflykt!!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman.

Det är inte lätt att vara kvinna. Det är något som spelar spratt med oss en gång i månaden. Gå till hälsokost och se om dom har något. Läs om det finns något du kan göra själv, kanske med kosten som lindrar. Försök att förkomma problemet i stället för att du ska bli helt nedslagen. Det är ingen tröst men det är många medsystrar som har samma problem. Massor av varma kramar från Mamma

2009-03-06 @ 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0