Sparkåkning.



Igår kväl var vi ute och åkte lite spark efter maten!
Tova satt på och Peter sparkade och jag stod bakom, var länge sedan jag skrattat så mycket. Vart ett litet barn. Att en spark kan roa så mycket! :) Tack fam Johansson, även om det bara var Tovas julklapp så roar den hela familjen! :)
Vi åkte sen en sväng ner till mamma och pappa och drack lite kaffe.

När vi kom hem ville jag att Tova skulle kolla in i kamran och visa sina tänder som hade varit till tandläkaren på dagen och visat upp. Hon var där för första gången hon hade varit jätteduktig och gapat så dom kunde räkna och kolla på hennes 20 tänder.
Hon ville inte alls som jag ville! :) " Jobbiga mamma"



SÖTNOS!!!!!






Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vad roligt att åka spark!! :D



Hoppas ni har det bra på jobbet! Här hemma står det stilla. Suck. Snart är det magiska datumet här men det förvånar mig inte om jag måste gå ännu längre. Ni kan väl dansa bebisdansen åt mig?? ;)



Kram!

2009-03-03 @ 22:29:11
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0