Tova har turen at ha världens BÄSTA faster!!!



Tova och Anna på väg till john! :)

Måste bara säga att Tova har verkligen världens bästa faster och jag svägerska!!
Finns verkligen ingen som henne, hon ställer upp så otroligt mycket och är hur snäll som helst mot Tova. Tova bara älskar henne! Och sedan sina söta kusiner såklart, hon har ju 6 "stora" som hon ser upp till!! och snart blir det en liten kusse!
Anna hjälper jätteofta oss när det knipar! Vilken vi är super tacksamma för!

Vi är lyckligt lottade med underbara familjer runt omkring oss som hjälper och stöttar oss!
Med det är jag övertygad om att man klarar allt! Peter och jag har haft många upp och nergångar som med alla runt om kring har slutat bra! Sedan är är det ju så att "Kärleken övervinner allt"

Jag vill verkligen att vi ska veta att älskar er alla!!
Hoppas att jag också kan ge er någonting. Jag vill också vara ett stöd och hjälp för er.







Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk om du bara visste hur mycket du ger oss alla. Du är världens bästa dotter. Älskar dig av hela mitt hjärta

2009-03-06 @ 15:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0