En helt vanlig tisdag!!



                   
                                                                     Tova åker skoter!!

Idag jobbade jag bara halvdag. Jag skulle ha jobbat till kl 16.30 men jag det ringde så lite så jag kollade så jag kunde sluta kl11.45, superskönt!!
Jag åkte och köpte sallat till mej och macka till Peter på Bagetterian. SÅ åkte vi hem och åt det. Cicci och Tomas kom förbi så vi surrade och drack kaffe. När som åkte la jag mej på soffan och sov, lyx!!!

Nu har Peter varit och hämtat gumman på dagis så det är fullt liv igen.
Hon är ute och åker "skoter" säger hon! Jag fattar inte hur barn orkar, springer runt och härjar hela tiden. Jag tycker hon ska sitt still och mysa med mej men det vill hon inte alls!! Nu har hon skola under bordet. Hon har underbar fantasi!! =)

Nu ska vi packa in oss i bilen och åka till Hemmanet! Ska hälsa på Per och Anna det var länge sedan..
Ses ikväll!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vad härligt med kortdag! Förstår vad du menar när du skriver lyx om att vila på soffan en eftermiddag! Man uppskattade inte sånt tillräckligt förut! :)



Pussa Tova från Astrid!

2009-05-19 @ 22:56:10
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0