Helgen så långt!!



Lördagen började med premiär hoppning på studsmattan!!
Det har blivit några gången man hjälpt Tova in och ut ur studsmattan, hon vill hoppa hela tiden
men inte så långa stunder! =)

Peter hade bestämmt sig att ta bort stubben på baksidan!
Han började och gräva och tänkte att det här bli inga problem, när Tova och jag kom ut hade han hållt på ett tag och hade upptäckt att det skulle inte bli lätt..
Om jag säger så här så höll vårat förhållande på att spricka på pga av denna j-vla stubbe!! Finns ingen människa som är så arbetselak när det går ont som Peter, han är helt otrolig!! Tova och jag fick fly fältet! Vi åkte först ner till mormor på kyrkogården och sedan en sväng ner till mamma och pappa i Armsjön. När vi kom hem hade Peter lugnat ner sig så vi kunde skratta åt eländet.. Stubben sitter fortfarande där!! =)

Vid halv sex äkte vi in till stan och hämtade Stefan och Lina som skulle komma och umgås med oss. Peter och Stefan var sugen på öl så jag fick vara chafför, men det är jag så gärna! Så roligt att ni ville kolla komma och hälsa på!!
Vi käkade supergod soltorkade tomat och fetaost-kycklingsås och pasta! Hur gott som hellst!
Efter det vart det lite tv och en massa surr. Tova spexade på som vanligt, hon gillar verkligen Stefan och Lina! =)



Söndagen började med sovmorgon Tova sov till nio, så himla skönt!!
Men hon somnade inte förrän kl tio på lördagen.
Stefan och Peter har hållt på att kämpa med alla rötter och tallen och häcken på framsidan. Tack supersnälla Stefan som hjälpte oss!!
Tova och jag har mest inte gjort nåt speciellt alls. jo, jag har planterat min tuijor. På kortsidan av altanen ut mot vägen. Vart faktiskt fint.. =)

Nu ligger Tova ny duschad och sover i sängen. Peter och jag sitter och slappar framför tvn..
Imorgon är det måndag och jobb igen, längtar inte direkt!! Men men sånt är livet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0