Min lilla humla!



Världens sötaste!!

Idag har jag jobbat mellan 9-17.
Det var jättelugnt så det var ok. Det gjorde inte heller så mycket när det ändå var så dåligt väder! =) Solen kom fram då jag åkte hem. Då åkte jag ner till Ica i kvissle och handlade och hämtade Cicci som också hade jobbat. VI köpte så vi åt kebab med bröd, det är så himla gott!! Köpte även en grillad kycklig, Tova åt som en häst av den.
Hon har inte gillat grillad kyckling förut..

Det är så roligt nu att flickorna nu leker så bra tillsammans. Tova har växt upp lite och Elsa förstår att Tova är liten och då blir hon jätteduktigt att ta hand om henne. Ett tag bråkade Tova och Elsa hela tiden. Ellen har alltid varit snäll och duktig med Tova. Dom är verkligen mosters älsklingstjejer, tänk att moster ska få en liten älsklingskille också! Men jag har redan två älskllingskillar med det finns plats i mitt hjärta för många flera! ♥♥♥ 

                                                                          
                                                      Tok Elsa!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej. va trevligt vi hade det i fredags. Det måste vi göra om. Maten tyckte jag var toppen.

Hoppas helgen varit bra annars. vi har varit på lite äventyr:)



Kram

2009-05-24 @ 08:20:15
Postat av: Linda

Hej ja där hade du fångat något kul på bilden..

Nu är Vi hemma efter den lååånga bilresan.

Sparkat i magen en hel del men det gick bra med kissandet :) Tack för en underbar vecka!!

Alltid superkul att ses !!!

Puss och Kram

2009-05-24 @ 22:21:53
URL: http://www.meandmyhome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0