Nytt träd!!



I fredags efter jobbet kom Peter och Tova och hämtade mig vi skulle ut på Birsta!!

Vi började med att köpa skyddsnät till Tovas studsmatta. Hon var överlycklig!!
Sedan vart det en sväng på Birsta City lämnade tillbaka  en klänning som jag köpt. Var på Lindex för att kolla på kläder åt Tova men jag hittade ingenting. Hade en värdecheck handlade man där 300kr fick man 100 kr rabatt. Så är det väl alltid, man hittar ingen om man måste!! Så det vart inge mera handling till Tova förutom en glass!! Finns nog ingen som tycker så mycket om glass som hon....
Vart även en sväng in på Buketten där jag hittade ett olivträd som jag inte inte motstå! Vart bra i sovrummet.

Sedan åkte vi till Plantagen och köpte täckbark och fyra tuijor( eller hur det stavas)
Vi var också på Jula och köpte ett liten möbelset som vi ska ha på våran nya altan som ska byggas.

 

Vart även en sväng på Ica Maxi för lite mathandling.
Kvällen bestod av lite sedvanlig fredagsmys framför tvn..!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0