Lördagen - ensam hemma!! =)


Vi vaknade första vid halv sju, då var det bara Tova som ville kliva upp så hon gick upp och kollade på tv.
Peter och jag låg kvar till kl 8.30 då Tova tyckte det var dags för frukost.

Vid tio åkte Peter ocg Tova iväg som var in på skoterns dag och kollade på skotrar. Båda lika nöjda!!!
Mamman ville inte följa med, jag är inte så impad över skotrar. Jag stannade hemma själv, skönt med en egen dag tänkte jag, men gud så trist jag hade det.
Jag gick runt här och fick inget gjort, tittade en stund på tv  plockade lite men hade ingen ro. Så jag åkte ner till Cicci och Tomas istället. Fick mysa lite med Alfons.

Peter och Tova kom dit när dom var klara.
Sedan var det middag hos Bettan och Åke och fika hos Anna och Per, vi var hemma vid åtta tiden.
Vi är experter på att bjuda in hos på middag, vi orkar inte ibland att laga mat. och Bettan gör så god mat så det bli ofta att vi ringer dit!! Hihi!


Tomas och Alfons!!


Elsa satt vid datorn som vanligt!! =)

Och Cicci ville som vanligt inte vara med på kort!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0