ont, trött och less!!!


Just nu så är jag så himla trött på att ha den hära magen.
Jag har börjat få foglossning, är trött hela tiden och har världens halsbränna.. :(
Jag har hela tiden tänk att jag inte kommer få foglossning då jag inte hade det minsta ont när jag väntade Tova, men nu är jag här!! Men jag är ju mycket tyngre nu än då och jag är väl lite äldre, vet inte om det är därför?

Vi som snart ska till Stockholm och Ullared och handla och det blir det ju till att gå hela tiden.Men det får gå som det går, det viktigaste är ju att jag tar det lugnt och lyssnar på kroppen.
Jag är superdålig på att lyssna på min kropp att kanske ta det lugnt och det behövs. Men just nu är det viktigare än nånsinn att tänka på mej själv.
Det är väl kanske inte meningen att jag ska vara helt slut när jag kommer hem efter jobbet? Att jag ska sova hela kvällarna och inte orka med Tova, varken att leka med henne eller att gå ut..

Jag ska till Karin på onsdag och då ska jag prata med henne om det hära.. det är ju en tid var innan bebben kommer och jag måste ju orka med hela tiden ut!

Men jag måste ändå säga att Tova är väldens snällaste tjej, hon är jättesnäll mot mej även om hon ibland får raseri utbrott men det hör väl till i hennes ålder...?
Och nu är hon jätteduktig också, hon har slutat med nappen. Det är väl kanske mest mitt och Peters beslut men hon är helt med på det. Hon har varit helt utan nu sedan i söndags. HOn säger att hon vill om ett litet tag skicka alla nappar ner till Novalie, hon pratar ofta om henne. Att hon kan ha dom nu! Så ni får väl kanske snart ett brev på posten Linda!! Hihi!

Tova just nu!



Nu Tova och jag mysa framför tv sedan är det sängen för henne.
Sedan kommer Cicci så vi ska se på Bonde söker fru och klia varann på ryggen, det brukar vi göra när vi ses!Hihi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0