Födelsefest fest för Hannes och Line



Mina älsklingar! Alfons sov så han fick inte vara med. Inte det lättaste att få en bra bild på alla. Bus hannes han ville absolut ínte sitta still. Jacob ville inte flina och ellen ville inte kolla i kamran! Hihi!

Igår efter mitt jobb åkte vi ner till Juniskär och firade Hannes som fyllde 6år och Line som fyllde 31år!
Vi var bjuden på på jättegod mat och ännu godare fika. LIne hur duktig som hellst på att laga mat och baka. =)
Hon hade bla gjorde blåbärs marängstubbe som var så sjukt god! Tack för allt gott Line.

Vi vart kvar till runt åtta då vi åkte direkt hem. Gissa vem som sov över on oss från lördagen till söndagen?? Alfons! Världens snällaste Alfons!! Han var jättesnäll när vi kom hem och vid halv tio när Tova gick och lade sig fick han kvälls maten och efter det somnade han i min famn. Då la jag ner honom i vagnen som han sovi hela natten. Han vaknade inte förrän kl sex på morgonen, då ville han ha mat direkt så han fick det och en torr bjöja sedan somnade han om till kl 10. Kl 9 åkte jag och jobbade igen. Peter och Tova fick vara med Alfons själva till runt tolv då dem åkte ner med han. Snacka om att han är hur snäll som hellst. Inga problem alls att ha honom, han känns lite som våran! =)

Idag efetr jobbet så åke jag dirket till mamma och pappa där Tova och Peter var. Köttsoppa och klimp, så himla gott!!

Nu ska vi slappa framför tv sedan blir det sängen!
God natt!!


LIte av maten!


Hannes öppnar paket!


Line öppnar. =)




Lillgubben!!


Busungarna!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0