Mosters älskling!!





Jag längtar efter min lilla älskling nu!
Tror att Tova och jag ska ta och åka ner dit senare. Peter är och fixar med veden.

I vardagsrummet är det rally nu, 3 st rastlösa barn hon håller på att härja.. =) Jag har tagit skydd i köket framför datorn, lugnast så med hög musik så jag inte hör dom! =)
John ska snart bli hämtad av Bettan de ska ner till Hudik på marknad men jag vill inte förlja med. Känner mej inte orka och så är jag inte så impad av sånna marknader!
Joacim ska bli hämtad av Per och Anna som nu har kommit hem från Barcelona. Jocke ska och spela fotbollsmatch.

Ska väl försöka hitta på nåt här hemma nu!
Tova ligger och surar på golvet nu och vill göra nåt.

Några bilder från förra helgen då vi var nera hos Tomas och Cicci.


Elsa var mest intresserad av datorn.


Mina älsklingar!


Tova överlycklig över att få hålla Alfons.


Tova och Peter hade varit ute åkt lite fyrhjuling. Tova älskar maskiner! Ingen är gladare än Pappan! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0