Stolt storasyster!



Igår var det första gången Peter och Tova kände bebisen!
Tova var så himla gullig när hon satte handen jäätte försiktigt på magen och kände bebisen. Hennes ögon bara lyste! Och mina ögon var tårfyllda! =) Sedan så böjde hon sig över och sjöng Bä bä vita lamm för bebisen 2cm  från magen. Sedan ville hon att vi alla tre skulle sjunga så vi låg där i sängen och sjöng för våran bebis...

Det är sånna små tillfällen som gör att livet är så underbart!!

Glömde helt bort att knäppa kort!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag blir alldeles tårögd när jag läser vad du skriver! Gud vad mysigt! Det måste ju vara den absolut finaste presenten man kan ge sina barn. Ett syskon alltså!



Hörde genom Linda att du fortfarande mår himla dåligt. Stackare! Hoppas verkligen inte du måste stå ut med illamåendet hela graviditeten!



Kram!

2009-09-24 @ 11:24:03
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: Frida (Kusin)

Även jag blir alledels tårögd när man läser detta, vilket otroligt ögonblick!:)



Hoppas verkligen illamåendet ger med sig snart!



Ha det så jättebra, hälsa familjen så syns vi snart!:)



///Frida

2009-10-02 @ 11:25:10
URL: http://fridalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0