Sista åkningen!!





I eftermiddagen var vi ner till Armsjön för att hämta hem skotern.
Peter slutade kl 13 så han hämtade Tova på vägen hem så slapp jag dra ut vagnen i det slaskiga vädret. Deprimerande väder, nu vill jag har vår och strålande sol!!

Innan dom lastade skotern så åkte Tova och Peter på en sista sväng, dom är båda lika ledsen över att säsongen är slut! =) Kan tyärr inte säga detsamma, jag är inte så impad av skoteråkning. Dante och jag stannade inne i stugan med mamma istället. När dom kom tillbaka så ät vi innan vi åkte hem.

Ikväll har vi bara varit hemma och kollat på tv. Tova och Dante sover sedan kl 20 och nu ska Peter och jag också gå och lägga oss. Blir tidiga kvällar när Peter börjar 5, men jag klagar inte! Är glad så länge Dante somnar tidigt på kvällen. Det kommer med all säkerhet bli senare kvällar framöver.. =)


Tova skoterklädd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0