Ellen 11år



Ellen med delar av sina födelsedagspresenter.
En jacka, hjälm och googlisar.
Hon har börjat att åka snowborad nu och så ska det ju också vara "rätt" jacka!
Jag förstår henne helt jag var likadann när jag var liten! =) det var mycket viktigt!

Vi var ner dit i helgen och firade henne, av oss fick hon en krustång som hon önskat sig.
Bra att kunna köpa nåt som hon önskar sig för det är inte lätt att hitta nåt till en 11-årig tjej.

Ifredags skulle jag ha träffat alla på mitt jobb. Vi skulle ute och äta.
Jag fick tyvärr ställa in så båda jag oh Tova fick magsjuka! Fyfan!! Natten till frdag var den helt klart värsta jag varit med om. Hela fredag låg Tova och jag och sov. Peter har än så länge klarat sig oh Dante var ju sjuk i början av veckan.
Jag vart jättebesviken jag hade sett framemot att träffa alla på jobbet. men det va ingeta tt göra åt, jag kunde verkligen inte gå.


Gladisar!!


Skulle försöka ta ett kort då alla kollade i kamran och flinade mna det gick inte alls!! =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0