Tiden går så himla fort, tänk att det snart är jul.




I helgen har vi bara tagit det lugnt.

Lördagen:
Den började med sovmorgon till kl 8. Dante och Tova sov över hos Anna och Per. Peter och jag hade en dag på Birsta på fredagen. Jag lämnade barnen med Anna kl 12 och tog bussen in till stan och handlade en massa julklappar. Iår känner jag ingen riktig glädje med att köpa julklappar som jag brukar. Jag har inga julkänslor alls. Jättetråkigt men det kanske kommer. Hoppas!

På kvällen var det bara jag och Dante hemma. Peter var på julbord på stadshuset med sitt jobb och Tova stannade och åt hos Cicci och Tomas. Tova kom hem vid åtta och Peter vid halv tio. Så det var en tidig kväll efter lite tv-tittande.

Fredagskvällen spenderade vi hos mamma och pappa, skönt att kunna träffas och prata bara vi vuxna.
Vi kollade såklart på Idol finalen och vart glad att Jay vann, han är ju så sjukt bra. Ialla fall så han sjungen Like a Prayer.

Igår söndag gjorde vi heller inget speciellt. Var bara hemma, fick lunch av mamma och pappa, fikafrämmande av Cicci och Tomas och Alfons på eftermiddagen. Skulle bjuda dom på mat men Alfons vart sjuk från ena stunden till den andra. Började rinna ur ögonen, vart jätteledsen och supertrött så dom åkte hem.



Världens gladaste pojke, när vi hämtade dom hos Anna på lördagen.
Missade att fota på Tova, hon bakade lussebullar med Anna. Lyxade även till med en bulle då dom var klara.
det var som vanliga bullar fast med saffran och mandelmassa och vanlijsocker innuti, supergoda!!
Är så glad att Tova har Anna och farmor som hon får baka med för det är inte min starka sida.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0