Äntligen sol!!



Theo solar sig hos Bettan och Åke!

Idag har det varit underbart väder! Solen har lyst nästan hela dagen och så har det varit ca -2 grader.
När Tova var på kalas var vi till Bettan och Åke en sväng. Peter var rastlös och jag ville vila men jag gav med mej så vi åkte ut en sväng. Peter har slutat att röka så då kan han få rök-sugs attacker!! =) Men har är jätteduktig han har hållit upp i snart 1,5 vecka.  Skönt att vara ute, för där var det snöslungning för fulla muggar!!
Har även varit på en liten prommis med theo idag! SÅ nöjd över mej själv! Hihi
 
Nu kväll har vi ätit gott och gjort fruktsallad.
jag går bara runt och känner efter om det känns nåt i magen, men jag känner ingenting. Blir så less. Nu VILL jag verkligen att du ska komma ut lillebror.
Jag är stor som ett hus och smidig som världens största flodhäst!! Magen en gigantisk och jag ser ut som "sju svåra år" i ansiktet!






Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy)

Hejja Petra, snart kommer lillebror! Han kommer inte stanna där inne för alltid, även om det kan kännas så ibland :)

Är du väldigt otålig kan jag boka en tid åt dig hos min privata BM så "drar" hon igång dig så får du bebis samma dag eller dagen efter :)

2010-02-06 @ 21:43:21
Postat av: Lina

Massage Petra, massage!!! Se till att Peter ger dig en ordentlig massage :D Det var så det satte igång för oss, Stefan gav mig en helkropps massage när han kom hem från jobbet på kvällen, dagen efter satte det igång och fort gick de ju :D



Vad otroligt söt Tova var som Pippi, en riktig busunge ;)



Kram

2010-02-06 @ 22:42:21
URL: http://linisnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0