BF!!!



Idag är det beräknat att lillebror ska komma ut!! =)

Tänk att nu sitter jag här och det är den 8:e februari, detta datum som jag längtat efter så mycket och haft nedräkning till. Men inte sitter jag med någon bebis i famnen!! Jag var nästan helt säker innan att han skulle komma ut före utsatt datum men ack så fel jag hade!! =)

Nu har jag dragit på mej en förkylning så det gör inget om han väntar tills kanske imorgon. Hoppas jag mår bättre då, nu har jag jätteont i huvudet och i hals och öron. Tror inte jag skulle orka föda nu! Men när han väljer att komma ut så fixar jag nog det!

Idag är det helt underbart väder, strålande sol och -4!! Jag var en sväng ner till Myre och släppte Theo efter jag lämnat Tova på dagis!
Synd att jag inte orkar ta vara på vädret, idag kommer jag bara att vara inne och titta ut. Men solen gör en på bättre humör även om han bara sitter inne. Har verkligen saknat solen!







Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy)

Oj redan BF! Spännande Petra...jag kollar din blogg och FB minst en gång per dag för att få veta om det är nåt på G :)

2010-02-08 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0