Jag blir så trött....




Nu så ska jag bli frisk och lillebror♥ ska komma ut!!

Inatt har jag knappt sovit något, har haft så otroligt ont i halsen och i näsan. Efter att jag lämnat Tova åkte jag ner på Ica och köpte honung och Strepsils så nu ska min halsonta försvinna. Sedan kämpar jag på med Nezeril men jag tycker att jag får så ont i näsan av det! Ingen annan som får ont av Nezeril??

Stackars Cicci har också gått och blivit sjuk, hon har fått bihåleinfammation. Men hon har varit snorig och hängig länge så hoppas hon nu bli riktigt frisk när hon får medicin. Det är nog hon som smittat mej!! =)

Nu ska jag kolla lite på Efter tio och se om det är not intressant annars tar jag min skvaller och går och lägger mej!

Ha en bra dag!
Kram P


Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy)

Grattis till pojken! Han ser otroligt söt ut - hoppas ni alla mår bra :)

Kram från Mange, Sara, Leo och Nora.

2010-02-13 @ 13:29:05
Postat av: Mamma

Hej

Vi langtar sa tills du bloggar. Pappas telefon kan inte visa bilder och min har jag ju stangt av allt pa. Vi vill sa garna se lillebror, vi langtar aven efter storasyster jattemycket.

Passa pa att koppla av nu medans ni ar kvar pa BB.

Vi har hemlangtan jattemycket.

Pussar och Kramar Mamma o Pappa

2010-02-13 @ 14:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0