Onsdag!


Idag har jag och Dante bara varit inne och tagit det lugnt.
Peter och Tova åkte in vid nio-tiden till hans jobb för att hälsa på, Tova var superladdad och ville in och åka truck. Och det hade hon fått göra. Sedan hade dom varit på McDonalds och en fika hos Bettan. Så dom kom hem vid två tiden.

Eftermiddagen bestod av tv tittande och lite mys men också lite tjaffs. Det är inte "bara" att han en nyfödd och en fyraåring som är helt upp spelt! =)

Tack Bettan för den goda maten fick vi av dej!! Guld värt att få matlåda!! =)

Nu sover både Tova och Dante och vi ska fika lite och kolla på OS. Peter köpte precis ny bakat bröd som dom kom och sålde i dörren.


Mätt Dante!





Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

Hej Gumman

Ja det ar inte "bara" att ha en 4 aring och ett litet nyfott barn. Kan tanka mig att Tova bade vill vara i centrum och hjalpa till med bade det ena och det andra.

Nu raknar vi ner infor hemresan, vi langtar sa att traffa er alla.

Dante ar verkligen fin, jag tror att han ar lite lik morfar over munnen och nasan. Morfar sitter har bredvid och ar stolt som en tupp.



Puss och kram, ses pa lordag.

Mamma o Pappa

2010-02-18 @ 03:22:52
Postat av: Sara (Minxy)

Vilken sötpropp han är, Petra :)

Nej, jag vet....det är inte alltid superlätt att ha både ett äldre barn och en nyfödd, men det går ju....även om man vissa dagar funderar på att sälja den äldre på Blocket! :D

2010-02-18 @ 20:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0