******


I helgen har jag jobbat men vi har också hunnit med att grejja på barnens rum.
Känns så konstigt att säga "barnens" rum. Tänk att snart har vi två barn. Spännande!!
Vi är hela familjen spända för det som komma skall. Jag är ett nervvrak, Tova är lite tjurigare än vanligt, Peter är också nervös men han försöker hålla ordning på Tova och mej! =) Tova och jag kan komma i bråk rätt ofta nu så då säger han lugnt, "Flickor, nu lugnar ni ner er". Ganska gulligt. Hihi

Tova har nu fått sängen som stod i datarummet så hon är en stor tjej! Säger hon själv ialla fall vet inte om jag kan hålla med?!?! =)
Till datarummet/lillebrors rum bar vi in Tovas lillasäng och hennes byrå så nu har vi båda byåerna i lillebrorsrum. Bra när vi ska grejja med deras kläder, mycket lättsammare. Lillebror kommer till en början få sova inne i vårat sovrum i spjälsängen.



Tovas säng!

  
Lillebrorsrum!





Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy)

Vad fint i lillebrors rum! Tufft också att Tova har fått stortjejs-säng :)

2010-01-14 @ 23:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0