Grattis världens bästa Anna!




I eftermiddag/kväll har vi varit till Anna och firat hennes 35-årsdag!!
Vi fick först en jättegod kräftsoppa med morötter och annat gott i. Jag brukar inte annars vara så jätteförtjust i soppa men den hära var så otroligt god. Peter åt korv med bröd som var till barnen. =)

Till kaffet fick som som alltid hos Anna, en massa gott hembakat.
Hon hade gjort en god tårta och mazariner. Och chokladbollar som är Annas specialite. =)
Vid halv åtta åkte vi hem, så nu sover lillgumman och jag ser på Robinson. Konstigt att det är på en onsdag.

Peter är ute och skottar, det har ju kommit sjukt mycket snö idag. Jag är så less på snön nu. Jag som annars tycker rätt bra om snö men nu vill jag inte alls se snö. Peter börjar kl 5 imorgon bitti så han vill få undan så mycket som möjligt så han inte har så mycket att skotta inatt innan han åker. För jag kan ju absolut inte skotta nu!

Idag var jag till barnmorskan och kollade alla värden och hur lillgubben låg. Han hade sjunkit jättemycket nu och huvudet var "bara" ruckbart! Även om det inte är en säkerhet att han kommer tidigare så känns det bra att han har påbörjat sin "vandring" utåt! Hihi! Jag känner också att jag har tryck neråt och lite lite sammandragningar.
Får jag helt bestämma så kommer han på tisadg, den 2:a feb!
Men man får väl inte bestämma allt! =)

Nu = ryggläge i soffan!

Godkväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0