Hur orkar dom???



Sitter och kollar på Annorlunda Familjen som går nu på 4:an.
Alltså hur orkar dom?? Visst barn är underbara men orkar en människa hur mycket som hellst? Samtidigt som du ska vara en bra förälder ska du vara en bra sambo och en bra månniska mot dej själv! GÅr det helt ärligt med nio barn?
Jag mår lite illa när jag ser på dessa familjer. Tänk att aldrig få en lugnt stund. Dom har ju barn i alla åldrar så det är alltid någon vaken, någon som är färdig på toa, några som bråkar, nån som vill mysa med mamma och så nån som kanske bli glömd. Tänk att känna att du aldrig skulle kunna åka på semester, det är ju bara att glömma, vad kostar det tex att ta en nio barnsfamilj till Thailand. Nu behöver man väl kanske inte åka till Thailand men tänk all bara åka till Furuvik, åkband till alla, det är glassar och kanske lite spel på lotter.. Tänk nio barn på McD. Nej jag bli helt matt!

Nu kan jag ibland tycka helt ärligt att den bästa stunden är när TOva sover lugnt i sin säng och jag bara får sitta och vara...

Jag kan ibland tviva på mej själv, hur ska jag klara av två barn. Men jag ska göra allt som står i min makt för mina barn. Jag längtar!! Jag ska bara världens bästa mamma för mina barn ♥♥

NU känner jag mej helt slut så jag tror jag ska gå och sova direkt. Tänkte sitta och vänta på Paradise Hotel, men jag orkar inte. Och Peter blir sen från jobbet supermycket att göra där.


God natt mina vänner! ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Ja jag fattar inte heller hur dom orkar. Jag tycker synd om barnen också, dom kan ju aldrig hinna få "kvalitetstid" med föräldrarna, stackarna.

Vi kollar också på Paradise, jag tycker det är så pinsamt att se hur dom håller på men jag kan inte låta bli att kolla :D

2010-01-12 @ 18:30:00
URL: http://http://linisnordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0