Peter 31år!


I lörsdags var det Peters fördelsedag, 31:a i ordningen!
Tova och jag klev upp och gjorde frukost och sedan väckte vi Peter. Tova var så gullig, hon vaknade vid halv nio och smög in tills oss och det första hon sa var "Grattis Pappa" Gulligt att hon kom ihåg det!! Hon har blivit så duktig att sova på morgonen nu, hon sover till runt halv nio/nio! Skönt tycker vi! =) Men snart kommer lillebror och så blir det väl tidigare mornar igen! Nu längtar vi jättemycket efter honom hela familjen , vi pratat om han hela tiden!!

Vid ett kom det första gänget och grattade Peter och sedan så byttes det av hela dagen.
Bettan och Åke kom sist vi fem och då kom vi på att vi inte ätit nån lunch, så vi stekte ordning lite pyttipanna och åt tillsammans innan vi fikade. Vid halv åtta åkte dom, Peter åkte med dom till Hemmanet. Han skulle ut och dricka öl! Dom började hon Mange och åkte sedan in till stan. Peter kom hem med klart över två bussen. Han var lungt, vilket jag inte trodde han skulle vara! Hihi!!

Vart dåligt med kort men jag jag knäppte på fikat jag hade bakat och tårtan jag till slut fick till. Men det var nära att jag inte fick till den, det djävlades. Men det vart bra till slut!


Allt är hemmabakat, lite impad över mej själv måste jag få vara! =)


Marängtårta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0