Tisdag!




Idag har jag haft en jättelugn dag!
Jag lämnade Tova på dagis kl nio som vanligt och sedan åkte jag till Myre och släppte Theo så han fick springa.
Sedan åkte jag hem och gjorde frukost till mej som jag åt tillsammans med datorn och tidningen, hur skönt som hellst. Alldeles tyst!! =)

Vid elva gick jag och la mej och sov till strax före ett då Peter kom hem efter jobbet. Då gjorde vi inte så mycket bara låg och myste och vilade. Lite senare kom Cicci, Tomas och Alfons hit och drack kaffe och vi åt Mums-Mums som dom köpt med sig. Gott!!!



Halv fyra gick Peter ner och hämtade Tova. Då gjorde vi i ordning oss och åkte till stan. Vi började med att gå och äta på Blå-kina. Lika gott som vanligt. Efter det åkte vi ut till Birsta. Började med Heca där Peter köpte nån skoterluva och en Buff till Tova. Sedan åkte vi ock köpte Myspölen som vi beställt på Babyproffsen för den hade kommit. Vi valde ljusblå och nåt grönt tyg i botten, kankse inte så jättefint men det får lov att bli bra. Jag hade beslutsångest när jag skulle beställa den. Tova prov myste i den när vi kom hem och den fick godkänt. =) 

Kvällen har vi bara suttit i soffan och kollat på tv. Peter jobbar ju förmiddag denna vecka så han börjar 5 imorgon bitti så nu ska vi gå och lägga oss.

Godnatt! ♥

Nu är det bara 12 dagar till BF!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0