Ny favoritaffär.



Jättefint dagis-set från Villervalla.

Imorse var Cicci och jag in på Pirum Parum i Haga igen.
Jag har hittat en ny favvo affär. =)
Dom har verkligen jättefina kläder där bla Villervalla, dom har bommulskläder i super härliga färger. Jag köpte ett set till Tova. Perfekt på dagis. Och det var jättebra priser också inte mycket dyrare än H&M. Men det känns som mycket bättre kvalité. Jag köpte också en kjol i samma märke till gumman. Den var också jättefin men det synd dåligt på bilderna, dagis kläderna ser inte heller så fina ut på bild men dom är verligen det! Åk dit och kolla om ni inte varit där. Dom har även supergullig personal, så då blir det ännu roligare att handla.
Vart inget handlat till Dante men han kommer med all säkerhet också få nåt från Villervalla. =)

Kolla in deras hemsida!  Pirum Parum







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0