Våran måndag.




Tova drar sin lillebror för första gången.. =)

Idag började Peter och jobba.
Så Tova, Dante och jag skulle klara oss själva. Jag var riktigt nervös. Men dagen har gått jättebra med några småbråk. Tova har varit i stora hela jättesnäll. Hon har gått och blivit sjuk, hon har feber, hostar och snorar som bara den. Men vi lyckade få i henne Alvedon nu ikväll innan hon gick och la sig. Hoppas hon är frisk tills imorgon, hon vill verkligen gå på dagis och jag ska få besök av Emma, Alice och Therese och Nellie. Det ska bli roligt så jag hoppas inte det är sjukstuga här imorgon hon klagade ikväll att hon mådde illa så jag är lite rädd för magsjuka..

Idag kl 10 var vi nere på BVC och vägde och mätte Dante. Och han blir bara större och större! =) Nu väger han 5155g och är 56 cm. Vet inte hur stor han hade tänkt och bli! Hihi!
Både Tova och Dante skötte sig hur bra som hellst. Skönt att jag klarar av att fick det med två barn nu, måste erkänna att jag var lite nervös.

Efter lunch och lite sovning gick vi ner till mamma och hälsade på.
Dante sov och Tova kollade på tv. Vid två kom Peter efter att han jobbat klart. Då åkte Peter och Tova hem så mamma jag och Dante fick en mysstund..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0