Glada Hudik!




Idag har Tova, Dante, jag och Bettan varit nere i Hudiksvall.
Vi åkte vid nio tiden då Dante ville sova sin morgon-nap. När vi var framme efter ca 1 timme så gick vi på Dollarstore sedan åkte vi ner till stan. Vi åt lunch på Café August tror jag det hette. Sedan gick vi en sväng på stan men Dante misstyckte så vi åkte hem. Vi hann bla gå på en jättemysig butik Ombonat. Drä fanns postlådan jag ska köpa men inte i den färg jag vill ha. Dante sover hur bra som hellst när vi är ute men så fort man går in i nån affär så vaknar han och vill inte alls ligga ner. Han är väl för nyfiken för at ligga, han kan ju missa nåt?!?! Han är väl lik sim storasyster som är en riktig "Nyfiken i en strut". De sa dom om mig när jag var liten också! Hihi

Vi fick ialla fall med oss några kassar hem. Köpte bla ett plättjärn på Dollarstore som Tova absolut ville ha. Hon brukar få plättar nere hon Cicci och Tomas och vill ha det hemma nu också. Var även min på H&M och köpte lite baströjor och strumpor till Tova.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0