Pers 40-års fest!



Fina Anna och Per framför presentbordet!

I Lördags var vi på fest för Per.
Han fyller ju 40 år imorgon så i lördags hade dom ordnat fest. Vi var på Svartviks herrgård.
Det var en jättelyckad fest, supergod mat. Buffé med an massa gott. Har kunnat äta hur länge som hellst men jag tog bara en gång. Jag  var på partyhumör så jag drack mest! Hihi

Dante var nera hos Micke och Line, så jag kunde riktigt släppa lös. Line är så cool-lugn så jag var inge nervös alls. Tova var hos Maria så henne behövde jag inte tänka på alls, Maria är favoriten så hon hade det jättebra.

Peter var i sitt esse så han drog igång festen! hihi.
Han frågade Anna var det var för begravningskaffe vi var på! =)

Han fiade musik och drogbord alla bord och körde sin show. Han dansade så svetten rann. Många andra hakade på. Åke Peters pappa var också på dansgolvet mest hela tiden så han såg var Peter fått sina talangen ifrån!
Jag ångrar att jag inte fotade mera!


Bettan, Ester, Eva, Sven, åke och Rune.
Peters farbror Sven med fru hade överraskat och kom upp från Falköping.
Peters kusin Emanuel kom också upp men det visste vi.


Anna-Karin och Peter.  Så där såg Peter ut hela kvällen, han skrattade hela tiden! =)


Petrs kusiner Caroline och Emanuel.


Dans!!


Klockan är två och Peter är INTE nykter.
Kan tillägga att han varken kan spela gitarr
eller sjunga! Haha!


Peter kör sin show dock utav publik det är bara vi och några andra kvar. De andra 60st gästerna hade gått hem.
Men Peter ville INTE gå hem, inte jag heller jag hade kunnat dansa hela natten!

Tack Per för en jätteroligt fest!
Nästa gång är det min tur och bjuda! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0