Söndagen





Idag har vi haft en riktigt skön söndag.
Det började som vanligt med simskola Peter och Tova åkte på den.
Sedan åkte vi ner till Armsjön och grillade korv nere vid sjön. Vi hade jättemysigt!
Det är så gott att äta ute, det var den godaste grillkorv jag ätit! =)

Efter en stund kändes det kallt så vi gick upp till stugan och drack kaffe inne i värmen. Det var tänkt att vi skulle stanna och äta middag men Dante var så gnällig så vi åkte. Vi han inte änns upp till vägen så sov han, trött liten gubbe. Han håller på att få flera tänder i överkäken, så det är dom som håller på att spöka.

Imorgon ska jag till tandläkaren.. Jag vill inte!!!!

Efter att vi åkte en sväng med bilen så barnen fick sova lite så åkte vi till Anna och Per.
Vi stannade och käkade också, Anna och jag åkte in till stan och köpte mat på blå kina. Det var supergott, länge sedan vi åt därifrån. Tova åt som vanligt friterad kyckling, Peter och jag åt kyckling med bambuskott och biff m purjolök, mums!!!

Kvällen har vi mest suttit framför tvn, kollat på Ensamma mammor och nu är det bara skit på tv.


Tova och sin älsklings-morfar!!


Gillar den här bilden.


Tova agerar fotograf! =)


Klart morfar skulle fotas


Kul!!!


Syskonen Vårlin hos Anna och Per.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0