30 årsfest för John.



Förra helgen var vi ner till Karlstad och firade Johns som fyllde 30 den 30:e mars.
Vi åkte tillsammans med Mange, Sara, Kalle, Linda och Wessa i en minibuss. Vi for vid fyra på fredags eftermiddagen.
Festen var på lördagen vid 17, den var så himla rolig och superlyckad. Maten hade Linda och jag gjort på lördag på dag, det kanske var mest Linda men jag hjälpte till! =)
Tiden på kvällen gick så  fort så när klockan var 04 frågade Linda om vi inte skulle gå hem!! Vi åke hem med John och LInda för vi bodde där och de andra gick till deras stugor som log på campingen alldeles bredvid.

Dagen efter då vi skulle åka hem vid tolv var jag inte så kaxig! Jag mådde så sjukt dåligt. Så hemresan vart ett helvete, vi var tvungen och stanna flera gången och jag trodde helt seriöst att jag skulle dö!!
Men jag överlevde men jag var dåling även på måndagen efter. :/ Men nu är det bra! =)

Vart inte många kort, glömde helt bort!!


Födelsedagsbarnet!


Bus!

Tack John och LInda för en underber helg!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0