:(


Bryggan i Armis!


Herregud vad konstigt jag mår nu!!
Var med om nåt jag aldrig känt tidigare. Jag satt och kollade på olika bloggar och helt plötsligt fick jag hjärtklappning och jättesvårt att andas, typ som om hjärtat stannade för en stund. Jag satt helt stilla ett tag och sedan gick det över. Nu känns jag jättekontigt mår konstigt, vill börja grina, kan inte sitta still, känns som jag ska explodera. Vet inte alls?! Låter jättekonstigt, ja jag vet men det är helt sjukt. Typ som hon nån använder en voodoo docka! :(

Jag tycker att det gått bättre och bättre för varje dag som går, men nu känns det som det tog slut!!¨
Jag vill börja må bra, hur fan ska det gå till?!

Skulle behöva gå ut och gå eller nåt men är själv med Dante, min vecka. Tova sover i Armsjön hos Anna.
Ska gå ut och sätta mig på altan så blir det kanske bättre nu iaf.

Kan man blir sjuk av detta?! Kan orken helt ta slut?? bara så där...

Jag hoppas på morgondagen!



Kommentarer
Postat av: Sara

Tja, en separation är den tredje mest stressande sak vi kan uppleva. Klart du blir påverkad. Att inte kunna andas och få hjärtklappning är typiska tecken på panikångest. Men ta det bara lugnt så kommer det ge med sig :) Det viktigaste är att prioritera din sömn. Det är där allt måste börja.

2011-08-12 @ 19:14:59
URL: http://minxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0