Bra dag!!

Idag har det varit en jättebra dag på alla sätt!! :) äntligen. Som jag längtat ;)

Det började redan imorse då Tova väckte mig 6,30 men en supergullig röst, mamma ska vi inte vakna?!
Jag hade slagit av klockan så det var tur att hon väckte mig. Sedan var hon jättesnäll hela morgonen och kändes bra att lämna på dagis.
Dagen på jobbet har också varit bra, roligt nu igen!
Jag åkte direkt till mamma o pappa och vi gick och hämtade barnen, Tova hade önskat det så. Hon ville till Kid och lära känna honom mera. Vi fick mammas hemgjorda pölsa, gott!! Dante åt som en häst men Tova åt bara potatis.
Nu är Kid och Tova nästan bästa vänner!! Det går hur bra som helst, nu kan hon klappa honom, hon bär han och hon bryr sig inte då han springer runt.

Efter maten åkte jag, Tova o mamma på Citygross och handhade och Dante o pappa gick hem hit. När vi kom hem åkte vi först och hämtade Kid och sen hit. Dante sov och pappa hade eldat så det var varmt. Tova lekte med Kid i soffan, dock med handskar på då hon inte vill att han ska kunna bita henne. :) finns en lösning på allt!!

Nu ligger jag i sängen och ska sova.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sov gott och tack för en mysig kväll. Älskar dig och dina små.

2011-12-15 @ 23:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0