God morgon Söndag!!


Nu äntligen är jag på bra humör, jag fattar inte varför jag har så dåligt morgonhumör?! Jag är jättesur precis då jag vaknat men jag behöver nästan bara kliva upp så är det bra igen. Tova och jag är likadann så vi bråkar kunna ryka ihop lite! ;) men det går fort över!

Nu går vi runt här leker och stökar ner ännu mera :) kan lova att det behövs städas här nu. Efter en vecka själv med barnen blir det otroligt rörigt och stökigt. Ska städa ikväll då dom åkt. Jag försöker och inte bry mig så mycket då dom är här och vara med dom istället.

Nu ropar Dante, bäst att gå och kolla vad han vill! Men han ropar mamma mest hela tiden, gulligt men ibland lite så jobbigt!! ;)

Ha en bra dag!

Sovrumsfönstret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0