Heliås julavslutning!

Igår kväll hade heliås julavslutning i njurunda kyrka och jag var där och tittade. Dom gick fackeltåg dit från skolan, det var jättefint! Men jag tog bilen, jag hade först tänkt att gå men ångrade mig i sista sekund men ångrade mig sen igen och tog bilen till kyrkan. Jag är så humla rastlös hela tiden, har en oro en jobbig känsla i kroppen! Kvällen igår när jag kom hem var jobbig, kvällarna är värst. Även om tyvärr dagarna också är hemska nu. Måste göra nåt hela tiden för att ha annat att tänka på. Jag hade svårt att hålla tårarna tillbaka i kyrkan!!

Hur kan en annan människa göra nån annans liv till ett helvete?! Är sånt tillåtet?
Även om det inte var det som var meningen, så blev det så nu!!


nu har barnen jullov iallafall!! :) minns själv hur skönt man tyckte det var!


Kommentarer
Postat av: Mamma

2011-12-22 @ 20:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0