Kan inte fatta...


Att det är natten innan julafton, och jag har noll julkänsla! :( har inte slagit in julklapparna, städat eller gjort fint. Jag orkar inte!!!

Känns helt värdelöst att ligga här själv nu och försöka sova. Jag vill inte tycka synd om mig själv och det ska jag inte göra. Men jag har hört att om man ska göra det så får det bara vara några minuter per dag och mina dom minuterna är väl nu då!
Helt den här julen och allt innan känns bara dåligt. Vill att den här julen ska vara över så jag kan dra ett streck över den och se framemot nästa!!
Men trösten i allt är att jag får vara med barnen på söndag. Det är min räddning.

Jag vill inte somna nu för jag vill inte vakna upp själv imorgon bitti! Nån hade lovat mig något annat! Tragiskt!

Jag hade det iaf jättemysigt nere hos mamma o pappa. Maria kom förbi oss och surrade. Vi konstaterade alla tre när hon åkt att Maria är verkligen världens finaste tjej på alla sätt! Fick en jättefin korg! Tack älskade vän! 💗




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0