Lämnat barnen och julklapps shopping!

Nu har jag varit och lämnat barnen till Peter. Vi har kommit överens om att lämna barnen hos varandra, det går bättre.

Jag var hem till mamma o pappa en sväng och hälsade på Kid. Har inte blivit att jag har kunnat hålla på med honom så mycket då barnen varit runt. Men det går otroligt bra med dom och Kid nu, dom tycker jättemycket om honom och är inte alls rädda. Hoppas det är lika så nästa söndag då kom kommer igen!
Dom ska fira julen hos Peter och nyår med mig. Har inte vågat och tänka på hur det kommer att kännas. Men på juldagen kommer dom till mig och då ska vi ha liten julafton :) då kommer Micke o Cicci med familjer och mamma o pappa såklart. Det kommer bli jättemysigt.

Jag är fortfarande seg sen igår!! Känns i kroppen, kommer bli en tidig kväll ikväll. Ska se på tv och äta godis i soffan. Dagen efter är det ok! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0