Lugn dag!



Idag har jag och Dante haft en lugn hemmadag.
Vi gick alla tre ner til mamma o pappa och hälsade på men dom kom Tova på att hon skulle ringa Cicci och fråga om hon fick följa med dom till Birsta och det fick hon, glas tjej! :)

Jag och Dante vart bjudna på lunch så vi åt det och gick sen hem. Eller vi åkte bil då det jag så sjukt halt! :)

Dante gick och la sig och jag skulle försöka städa men somnade i fotöljen och satt och sov där i en timme.

Sedan vart det mys i soffan och lite lek.
Tova kom hem vid fyra då tog vi det bara lugn och var inne på hennes som och ritade och kollade på Skönheten och odjuret! ;)

Middag bestod av kebebrulle som mamma och pappa hade köpt med och åt med oss.
Nu är det snart skärpning, men inte riktigt än ;)





Mys med världens gosigaste kille! ♥


Yatzy med världens mysigaste tjej! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0