Onsdag morgon :)

Nu mår jag hyffsat, men fy vad dåligt jag mådde i går kväll!! Slutade 21,15 och hade så sjukt ont i huvudet och kändes som jag skulle spy. Det kom vi 18 tiden, kunde knappt prata med kunderna!
Sedan trodde jag där ett tag att jag inte skulle kunna köra hem. Men satt en stund efter att jag hade slutat och bara vilade. Sp det gick bra. När jag kom hem frös jag som en hund. Tog Alvedon och gick och la mig direkt under 3 täcken. Hade så ont i huvudet så jag kunde knappt röra mig!!

Idag är jag ledig, skönt vet inte om jag hade orkat jobba.

Igår innan jobbet var pappa och jag upp till österåsen och hämtade mamma. Hon hade varit för i 1,5 och skulle vara där i 3 veckor men hon blev bara sämre av att vara där. Kändes som ett gammalt psykhem. Tragisk miljö! Skönt att du är hemma mamma!!

Nu ska jag försöka kliva upp och känna efter hur jag mår. Köpte hyasinter igår som jag ska fixa fina. Det är mitt dagsprojekt. :)

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0