Skjut mig nån, snälla?!

Jag är så jävla less!!

Ja ja det kommer väl bättre dagar men just nu skulle det kännas bättre med ett skott i pannan.

Igår kom barnen. Det gick jättebra att hämta dom, riktigt trevligt faktiskt! När vi kom hem så myste vi och sen la jag Dante.
Tova somnade i soffan vid halv nio, alldeles för sent men hon hade spårat ur innan och jag orkade inte gå in i fight igen!

Imorse vad det kaos som i vanlig ordning. Hon gapar och skriker om ALLT! Jag blir så sjuuukt less och arg. Jag fattar helt seriöst inte vad jag gör för fel, för det är mig det det är fel på. Vad jag än gör för den damen så gör jag enligt henne iaf fel!!

Många säger att det är så små barn är och det kommer ge sig, men när fan då?! Jag orkar inte en dag till..

Och den där jävla lucian, den är ju imorgon!!! Och jag har inte haft en tanke på det och nu har ingen av dom nåt att ha på sig..

Nu snart jobb! Inge roligt här heller idag :(


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman. Jag förstår att det är både jobbigt och trist när det blir på det viset. Kom ihåg att barnen har gått igenom mycket det här året. Det är klart att Tova som är då pass stor reagerar på alla förändringar som skillsmässa, ny lägehet hos pappa och nu också nya familjemedlemmar där. Hon känner kanske att hon måste vara hos Peter för att bevaka sin pappa och sitt rum mm. Du får se tiden an, det blir säkert bättre. Om inte får Peter och du söka hjälp. Det är inte hennes fel och inte ditt heller. Kram

2011-12-12 @ 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0