Våran julafton!



Ikväll har vi haft en jättemysig kväll.

Peter kom upp med barnen vid halv tre och de var bra för då kom nästan precis tomten till oss. :)
Dante var lite avvaktande och ville inte riktigt gå fram till tomten men Tova var coolare. Det är ju morfar viskade hon till mig och spelade med för Dantes skull.

Dom fick paketen från mig och mamma och pappa. Dom vart båda nöjda, Tova fick ju sin efterlängtade dator av mig så hon vart jätteglad. Dante gick bla en bilbana även han var nöjd. Kankse mest av att få träffa morfar till slut! ;)

Efter paket öppningen kom Micke och Cicci och alla deras ♥
Vi åt julmat som mamma och pappa hade med. Jag måste säga att min mamma och pappa är verkligen världens bästa, jag skulle inte klara detta utan dom. Dom hjälper med att som att fixa mat, att få mig att må bättre, sällskap, ja allt.

Tack alla underbara ni för att ni finns för mig och Tova och Dante! och tack för att ni ville komma till oss!


Tomten hittade hit! ;)




Spännande!


Sötnos!


Kök :)




Alfons och hungrig Dante!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0