Våran lördag!


Våran lördag började med mys i sängen. Dante vaknade som vanligt men somnade om i min säng efter vällingen. Så himla mysigt att ha han nära, han är en bestämt liten buse precis som sin stora syster! :)
Så vi vaknade 7,45 och det var det frukost sedan väg på simskola. Dante lämnade vi hos Cicci o Tomas.

Sen i eftermiddag har vi varit på jessicas kalas 30 års kalas! :) hon bjöd på en massa gott. Jättetrevligt. Men jag hann inte med att prata så mycket, vart mest till hålla koll på lillebror. Men båda var otroligt snälla och skötte sig som alltid faktiskt när vi är sådär. Det ör hemma mot mig dom kan visa andra sidor! ;)

Sen vi kom hem har vi inte gjort mycket alls. Sett Upp käkat karra och myst!! Tova har varit jättegosig, hon sover här bredvid mig i soffan.  jag halvligger i soffan med sjukt trötta ben på bordet ;) har varit nere i källaren och trampat!! Det är jätteroligt.

Nu blir det inget mera för idag, ska sitta här en stund och sen gå och lägga mig. Lyssnar på gamla låtar just nu, just nu Standing still med Jewel den väcker finfina minnen  från min första riktiga kärlek!! Känns skönt att tänka lite på det, även om det var jättelänge sen. Hihi.
Hatar egentligen R.Kelly men If I could turn back the hands of time är otroligt fin och den har jag gråtit floder till!! Och sånna känslor är också sköna att locka fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0