Åre vecka 6!!



Dagarna vi hade i Åre v 6 var hur hur sköna som helst.
Vi åkte upp på söndagen och åkte hem på torsdagen. Vi åkte tillsammans med Anna & per och porjkarna och Ante.
Anna och Per brukar åka dit varje år så vi frågade om vi fick följa med, och det var ok! =) Får se om vi får följa med nån fler gång! Haha!
Vi bodde i en stuga ca 5 m från backen i Åre Björnen, ett jättefint och barnvänligt ställe några km före Åre.
Tova lärde sig att åka slalom själv! Hon var superduktig, hon åkte ett åk med Peter och selen och sedan åkte hon helt själv. Snacka om att hon var nöjd!!

En dag var vi in till Åre. Peter, jag & Dante gick på byn och fikade medans de andra badade på Holiday club.
De andra dagarna var i i slalom backaran, Peter och jag turades om att åka, det var hur roligt som helst!! Men det känns att man inte är ett barn längre, jag kände mig som minst 100!!



Per, Jocke & Anna


Tova i liften


Stugan vi bodde i, vi står i backen och kolla när dom åker slalom.


Plupp var också med =) det där är Dantes favorit uttryck! "Oh" säger han hela tiden!


JOhn och Dante


här spelas det för fullt! Ante, Peters morbror får titta på!


Duktig tjej!


Häng på Holiday Club!


Världens finaste lilla kille!


Holiday Club


Bus!!


Mamman är helt slut efter en halv dag i backen!!! haha


Vi bytte barn, John åkte med oss och Tova med Per o Anna! Snällt tyckte vi! =)

Tack allihopa för en mysig resa, det gör vi gärna om!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0