Peter 32år!


Den 2:a januari firade vi Peters 32årsdag.
Vi hade en bra dag, Peter och Tova började dagen med en skotertur och jag hann då städa. Vilken är ett nödvändligt ont men det är skönt efter åt. Jag HATAR verkligen att städa. Jag kan bara göra det om jag är själv hemma och spelar hög musik.

Vi hade fika-främmande hela dag och även middags sällskap på kvällen. Anna med familj och Bettan stannade kvar. Vi skulle köpa mat på thaikiosken men det var stängt så det var Pizzerian istället!!
Nu i jul och nyår har det blivit helt fel mat för mig så nu måste jag ta mig i kragen igen.


Fika!


Tova kunde knappt slita sig på sitt Nintdento DS som hon fick i julklapp.


Ante oh Rune.

Peter lyckades jag inte få på ett ända kort! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0