Tremänningsträff!



Isöndags var min kusin Frida, Tobbe och Tille, min farbror Mats och min andra kusin Niclas här och hälsade på.
Dom ville fira Tova och Dante som har fyllt år. Vi passade på att fira Tillie som fyller ett år imorgon.
Mamma och pappa var också här, Marie och Kenneth kom till dom precis nör dom skulle gå hit så dom följde med hit så vi vart jättemånga, mycket trevligt med främmande.

Vi grillade korv på mackgrill och sedan bjöd vi på fika.


Dante och min farbror.


Tillie och frida.




Dante nu i morse i sitt nya tält han fick igår av frida,Tobbe och Tillie.







Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket fint kort på Dante i tältet!

2011-03-29 @ 12:56:39
URL: http://blogg.stallhjaltarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0