Jobbhelg!!

Så, då har jag jobbat min jobbhelg på ett tag, 4 veckor tills nästa gång!!
Har inte blivit så mycket annat. Har gott runt sidsjön innan jobbet både på lördag o idag, riktigt skönt!!
Sedan vart det lite birsta igår efter jobbet, sedan hem för lite tv och musik som vanligt ;)

Nu är mina älsklingar hemma hos mig igen.
Men det började fruktansvärt, Tova grinade och ville inte stanna här utan skrek efter Peter. Men en stund efter att Peter åkt så vart det bra och sen har vi haft jättemysigt. Hon var verkligen supertrött så det gjorde inte saken bättre. Kan säga nu att nu vet jag hur riktig smärta känns!! Har aldrig känt nåt liknande!

Nu har mamma och pappa varit här och fikat farsdags fika!
Gumman sover i mitt knä nu här i soffan, så underbart! 

Grattis att pappor, hoppas ni haft en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0