Moster Cicci och fyrhjulingen!!

Igår efter middagen kom Cicci upp en sväng och sa hej! Både jag och barnen vart jätteglada, var länge sen hos träffade barnen var ju förra helgen!!

Innan hade vi varit på barnenshus och Dante hade fått köpt en liten fyrhjuling med en knapp så bak däcken snurrade. Den satt han i ciccis knä och körde på henne och rätt som det var så skrek Cicci, AJ!!

Då hade han lyckat köra fast den i hennes hår. Jag dög av skratt, vi skrattade allihopa. Jag skrattade så tårarna sprutade så dante tittade på sig som om jag grinade men sa att det är ingen fara så då började han också att skratta!! :)

Sedan efter ett tag skulle jag försöka ta bort den men det var inte det lättaste!! Haha!

Snyggt?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0