Onsdag fast känns som måndag! :)



Idag är jag mycket piggare!
Åkte in på jobbet vid sju efter att ha lämnat två snälla småtroll. Dom var hur snälla som helst, dom är det nu.
Jag riktigt trött men efter en stund på jobbet kände jag mig piggare igen, skönt! Natten till idag har jag sovit riktigt dåligt, drömt mardrömmar och vaknat hela tiden. Tur att verkligheten ser annorlunda ut och att det inte var sanna drömmar! ;)
Men det är ändå jobbigt att drömma en massa skit!
Ska försöka komma isäng i vettig tid ikväll, jobbar från 7,45-19 imorgon!! Har överid jag måste jobba. Tur att jag är världens bästa mamma och pappa som hjälper till.

Nu sitter jag i soffan och bara lyssnar på musik.
Vissa kvällar vill jag absolut inte se på tv, orkar inte. Orkar liksom inte se, låter helt stört men det är så! :) Men lite störd är jag väl kanske också. Hihi
Nu lyssnar jag på Regina Spector, hon är sjukans bra! Har snöat in på Fidelity och Samson. Och On the Radio funkar ju alltid också!
Helt ärligt tror inte jag skulle klara av allt utan musik, vill alltid ha musik på.
Är jag ledsen, är jag glad, behöver jag energi eller behöver jag bara vila så vill jag höra musik. Dock olika musik vid de olika tillfällerna. Jag lyssnar verkligen på allt!
Dante delar mitt musikintresse, han diggar hela tiden. Tova ska bara höra Saade och det är väl kanske inte min favvo men det funkar också om hon och jag ska busa! ;)
Jag dansar ofta och jag ser hon sneglar på mig och försöker härma men vill inte visa att hon gör det och jag låtsas inte se!! :)


Jag har tänkt på en sak, tänker högt men i hopp om att inte låta helt slut, jag har med allt detta som hänt insett hur mycket allt betyder och hur mycket jag älskar alla runt omkring mig.
Förut hade jag svårt att uppskatta allt jag hade eller har. Men nu gör jag verkligen det, jag är tacksam för allt. Fick även idag ett brev jag har längtat efter, skönt!
Äh, glöm vad jag skrev, men jag är bara så himla glad för allt och mår riktigt riktigt bra nu!! :)
Inget ont som har inte har nåt gott med sig!!  Säger man så?! Ja ja ni fattar vad jag menar va?! Haha

kram & godnatt ♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0