Våran helg



Våran helg var varit jättemysig, vi har varit i armsjön!
Jag slutade jobbet kl 15,30 på fredagen och åkte där ifrån med en underbar känsla. Då åkte jag direkt och hämtade Dante som var på dagis. Hem och packa lite och sen ner till Armis där pappa och Tova redan var.
Mamma var ute och åt med sitt jobb, kom hem vid 22. Då sov alla vi, jag och Tova i soffan och pappa i fotöljen och Dante sedan vid 18 i sängen. Var så sjukt trött efter jobbveckan. Innan dess hade vi hunnit haft lite mys, med middag och lite tv. Och sen det obligatoriska när pappa är med, Tomteskum!! =)

Lördagen började med sovmorgon för mig, barnen vaknade vid 6 och då gick dom och väckte mormor och morfar och jag fick sova till 8, skönt!!
Sedan var våran dag igång, vi gjorde inget speciellt, en massa mat och tog det lugnt. Dante och jag var upp en sväng och var på affären och gick på mormors grav.

Sedan vid 16 kom resten, Micke och Cicci plus alla som hör till dom! :)
Vi åt och hade trevligt. Blir rätt busigt och full fart med 7 barn!! Men bara kul! Åt julmat, så sjukt gott. Åt för mycket men kunde inte låta bli. Åt även rester till lunch idag.

Idag har jag jobbat på eftermiddagen.
Var i armis till 12 då jag åkte till stan. Tova och Dante var kvar nere där tills mamma och pappa skjutsade som till Peter. Nu ska dom vara där, det är pappavecka nu.

Min kväll ser ut som typ alla andra kvällar utan barnen, hög musik, eld, ljus, te och en rastlös själ!!
Ja ja, ska gå och duscha nu sen tänkte jag försöka sova så det blir måndag!!


Fint hos mormor ♥


♥♥


Krabban! :)


Helt otroligt att hon ställde upp med en bild! =) henne brukar man få jaga med kamran!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0